Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem: Polityka prywatności.

.

Drewniane gry logiczne, 2w1, Warcaby, Windmill | Egmont Toys®

Drewniane gry logiczne, 2w1, Warcaby, Windmill | Egmont Toys®

Kod produktu - 115484

Egmont Toys® - Zobacz wszystkie produkty tego producenta

Gry logiczne, strategiczne.

W pudełku znajduje się jedna drewniana, składana plansza oraz pionki gry w dwóch kolorach. To zestaw do rozegrania dwóch gier. W warcaby oraz Windmill - inaczej też nazywany Nine Men's Morris game Drewniane ponadczasowe warcaby, to bardzo dobry wstęp przed nauką gry w szachy. Warto zapoznać dziecko z wartościami, które oby dwie gry przynoszą. 

Dla przypomnienia, poniżej krótka informacja o uproszczonych zasadach gry w warcaby: Gra dla dwóch osób, jest rozgrywana na ciemnych polach planszy; Każdy gracz ma po swojej stronie planszy rozstawionych 20 żetonów (20 pionów białych i 20 pionów czarnych); Jako pierwszy wykonuje ruch gracz mający białe żetony; Celem gry jest zbicie wszystkich pionów przeciwnika; Piony mogą poruszać się o jedno pole do przodu po przekątnej na wolne pola; Piony mogą bić zarówno do przodu, jak i do tyłu. To klasyczna gra ucząca cierpliwości, wymagająca logicznego myślenia, przewidywania działań. Można stworzyć świetną konkurencję wśród znajomych w rozgrywce, np. na czas.  

Gra Windmill to strategiczna gra planszowa dla dwóch graczy. To dawna gra. Pochodzi przynajmniej z czasów Cesarstwa Rzymskiego. Zasady Plansza składa się z siatki z dwudziestoma czterema skrzyżowaniami. Każdy gracz ma dziewięć pionów, zwykle kolorowych, czarno-białych. Gracze próbują utworzyć „młyny” - trzy własne pionki ustawione poziomo lub pionowo - pozwalając graczowi usunąć z gry pionek przeciwnika. Gracz wygrywa, redukując przeciwnika do dwóch pionów (nie będzie mógł już tworzyć młynów i tym samym nie będzie mógł grać) lub, wygrana jest w tym momencie, jeśli przeciwnik nie będzie mógł wykonać legalnego ruchu. Gra Windmill toczy się w trzech fazach: Umieszczanie swoich pionów na wolnych punktach Przenoszenie pionów do sąsiednich punktów Faza opcjonalna - przemieszczanie pionów w dowolne wolne miejsce, gdy liczba pionów została zredukowana do trzech

Szczegółowa instrukcja gry w języku polskim znajduje się w opakowaniu.  

Drewniana wersja będzie służyła długie lata. Zapraszamy do zabawy!  

115484