Szanowni Państwo,
jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań lub jest uszkodzony, prosimy o wykonanie następujących czynności:
Procedura reklamacji:
Reklamację zawierające zdjęcia wraz z opisem wad prosimy zgłaszać na adres sklep@bamboli.pl. Po zgłoszeniu otrzymają Państwo dalsze informacje.
Procedura zwrotu, wymiany:
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
(należy zapakować razem ze zwracanym towarem)
Metoda I
Zwracany produkt należy wysłać do naszego magazynu mieszczącego się w Bydgoszczy (85-882) przy ul. Objazdowej 1.
Procedura darmowego zwrotu:
W razie wyrażenia chęci odstąpienia od zawartej umowy, tak częściowo jak i całościowo, dla zamówień, które spełniają warunki oferty przedstawione w punktach poniżej (Kto może skorzystać)
należy podać numer zamówienia oraz podać powód zwrotu towaru.
Pracownicy Sklepu, w ciągu dwóch dni roboczych od przyjęcia żądania zaakceptują otrzymane zgłoszenie. W ramach odstąpienia od umowy Klient otrzyma kod umożliwiający bezpłatny zwrot przez Paczkomaty 24/7 Inpost.
Kto może skorzystać:
1. Poniższa oferta skierowana jest do Klientów, którzy złożyli zamówienie w Sklepie Internetowym Bamboli na kwotę równą lub wyższą niż 299 zł.
2. Oferta dotyczy jedynie produktów, które można nadać w Paczkomacie 24/7 Inpost (limit wymiarów paczki 64x41x38 cm).
3. Podczas zgłaszania towaru Klient powinien podać dokładny powód zwrotu, a na stronie https://szybkiezwroty.pl/Bamboli podać prawidłowy numer wcześniejszego zamówienia.
4. Z bezpłatnego zwrotu można skorzystać tylko raz do każdego z zamówienia. W przypadku, gdy Klient zwraca towar częściowo, bezpłatny zwrot obowiązuje tylko jeden raz.
5. Jeżeli powyższe warunki nie zostaną spełnione, całościowa opłata za wykonaną usługę wyniesie 13,99 zł. Środki zostaną pobrane z kwoty należnej do zwrotu towaru.
Metoda II
Jeżeli chcą Państwo nadać przesyłkę w inny sposób, na własny koszt, to prosimy wysłać ją na adres: