Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem: Polityka prywatności.



Szanowni Państwo,

jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań lub jest uszkodzony, prosimy o wykonanie następujących czynności:



Procedura reklamacji:



Reklamację zawierające zdjęcia wraz z opisem wad prosimy zgłaszać na adres sklep@bamboli.pl. Po zgłoszeniu otrzymają Państwo informację na jaki adres odesłać produkt.



Procedura zwrotu, wymiany:



Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Wzór odstąpienia od umowy



Metoda I

(dostępna tylko dla towarów mieszczących się w paczkomacie o maksymalnych wymiarach 41 x 38 x 64 cm)

1. Aby dokonać darmowego zwrotu zakupionego produktu prosimy o wybranie poniższego przycisku.

Darmowy zwrot

2. Następnie, prosimy o wypełnienie umieszczonego tam formularza,
postępowanie zgodnie ze wskazanymi krokami oraz wysłanie paczki poprzez paczkomat InPost.



Metoda II

1. Aby dokonać darmowego zwrotu przesyłek nie mieszczących się do paczkomatu (większych niż 41 x 38 x 64 cm) prosimy o kontak mailowy.

2. Otrzymają Państwo etykietę umożliwiającą bezpłatne nadanie paczki w dowolnym punkcie DPD Pickup, lista punktów: https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-pickup/



Metoda III

Jeżeli chcą Państwo nadać przesyłkę w inny sposób, na własny koszt, to prosimy wysłać ją na adres:

ul. Objazdowa 1, 85-882 Bydgoszcz



W razie pytań dotyczących zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy: