Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem: Polityka prywatności.

.

Scratch, magnetyczna gra logiczna Wyzwanie Koala

Scratch, magnetyczna gra logiczna Wyzwanie Koala

Kod produktu - 113622

Scratch - Zobacz wszystkie produkty tego producenta

Wspaniała gra dla dzieci, która doskonale rozwija koncentrację i logiczne myślenie. Śliczny miś, kangur i kiwi spodobają się wszystkim miłośnikom tych uroczych zwierzątek. Wyzwanie Koala jest to prosta gra logiczna przeznaczona dla 1 gracza. Dodatkowym atutem są magnetyczne elementy. Poręczna forma doskonale sprawdza się nie tylko w domu, ale również w podróży. Gra polega na dobieraniu i układaniu odpowiednich żetonów ze zwierzątkami w taki sposób, aby ilość w rzędach i kolumnach była zgodna z cyframi na magnetycznych kartach. 

Magnetyczna gra Wyzwanie Koala to nie tylko wspaniała zabawa dla dzieci, ale również świetny prezent na urodziny zapakowany w piękne, ręcznie wykonane pudełko.

W zestawie znajdują się: 30 kart wyzwań z możliwym rozwiązaniem na odwrocie, 1 plansza magnetyczna, 9 kwadratowych kart magnetycznych, 9 okrągłych żetonów, instrukcja w języku polskim

Wiek: 5+

Zasady gry:

Wybierz kartę wyzwania.

Umieść kwadratowe karty magnetyczne na planszy, jak pokazano na karcie wyzwania. Na niektórych kartach wyzwań jako planszę startową zobaczysz tylko zielone (kwadratowe) karty ze zwierzęciem i liczbą od 1 do 3. W 1 z 9 pól do wypełnienia dla pozostałych kart wyzwań znajduje się już zwierzę. Musisz przejąć to zwierzę za pomocą jednego z okrągłych żetonów na swojej planszy.
- Kwadratowe karty informują, ile zdjęć tego zwierzęcia powinno znajdować się w tym wierszu lub kolumnie. Jeśli jest koala z 1, wtedy tylko 1 koala może pojawić się w tym wierszu lub kolumnie.
- 9 kwadratów planszy jest zawsze wypełnionych okrągłymi żetonami z 3 koali, 3 kiwi i 3 kangurami.
Kiedy umieścisz na planszy wszystkie okrągłe żetony, a w każdym rzędzie i w każdej kolumnie będzie odpowiednia liczba żetonów twojego zwierzęcia, ukończyłeś wyzwanie. Następnie możesz usunąć wszystkie elementy z planszy i spróbować nowego wyzwania, wybierając inną kartę wyzwania.
Uwaga: dla każdego wyzwania możliwych jest wiele rozwiązań. Jednak karta nr. 3 ma tylko jedno możliwe rozwiązanie.

Scratch
113622