Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem: Polityka prywatności.

.

Djeco - Gra karciana MISTIGRIFF DJ05142

Djeco - Gra karciana MISTIGRIFF DJ05142

Kod produktu - 23201

Djeco - Zobacz wszystkie produkty tego producenta

MISTIGRIFF Cel gry: uzyskać jak najwięcej punktów odwagi

Ilość kart: 36 kart.

Te karty pozostają w ręku aż do końca gry.

Król i królowa przynoszą, każdy z nich, po 2 punkty odwagi.

Smok Mistigriff zabiera 3 punkty odwagi.

Zwyciężony smok przynosi 1 punkt odwagi. Ta karta anuluje negatywny wpływ smoka Mistigriff, gdy gracz posiada obie te karty.

Te karty kładziemy przed sobą w trakcie gry. One przedstawiają ½ potworów. Żeby zrealizować jedną całość- parę, wystarczy zebrać dwie karty z tym samym potworem.

Te karty przynoszą punkty odwagi.

Te karty zawierają magiczne moce.

Przygotowanie gry: wszystkie karty tasujemy i rozdajemy między graczy. (Przy grze w 5 osób, jeden z graczy otrzyma o jedną kartę więcej niż pozostali.

Przebieg gry: zaczyna najmłodszy gracz, następnie gramy w kierunku wskazówek zegara. Pierwszy gracz wyciąga jedną kartę spośród kart gracza po jego prawej stronie. Jeżeli może utworzyć parę, kładzie te 2 karty na stole, przed sobą. Jeżeli jedna z nich przedstawia magiczną moc, ta moc musi być natychmiast wykorzystana (sprawdź magiczne moce w instrukcji poniżej). Następnie gra kolejny gracz. Jeśli nie ma pary identycznych potworów, jego kolejka przechodzi na kolejnego gracza.

Wpływ magicznych mocy:

Gracz kradnie ostatnią położoną parę (jeśli któraś z ukradzionych kart ma magiczną moc, niestety traci tę moc).

Gracz gra ponownie i gra zmienia kierunek.

Następny gracz traci swoją kolejkę.

Gracz wybiera kartę dla następnego gracza (ten gracz nie będzie mógł wyciągnąć dowolnej karty)

Koniec partii:

Gra kończy się dla gracza, gdy nie ma już w ręku kart…… Wykłada przed siebie karty…., które mu zostały. Pozostali gracze kontynuują grę. Gdy wszyscy gracze skończyli grę, liczą punkty odwagi z kart położonych przed sobą na stole: gracz z największą ilością kart, wygrywa grę.

Autor: Jérémie Caplanne

Wiek : 5-8 lat      

Ilość graczy : 2-5

23201